A on vas neixer?

A Barcelona (al barri dels 15) vaig veure construir les cases del Congrés.

A que t’has dedicat profesionalment?

Administrativa contable, aquesta setmana m’he jubilat.

Com has conegut aquest casal?

Sempre m’ha agradat l’aquarel·la , peró vaig començar amb l’oli i quan vaig saber que aquí en feien , mi vaig apuntar.

Ara soc la organizadora de la pintura al carré.

Comentam un record agradable….

En ting molts,  però aquest es molt divertit.

Al any 1972 em vaig treure  el carnet de conduir, en aquella epoca eran poques les dones que s´el treian (doncs si no estaves casade havies de fer el “Servicio Social” ), em vaig examinar 5 cops, 1 de teorica i 4 de practiques. Quan vaig aprovar a la feina em van fer una festa, amb un gran pastís i a sobra un cotxe que encara al ting i las 5 espelmas, una per cada examen.

Aqui porto aquestes aquarel.les, penso que encara he de practicar molt. La que m´agrada per la seva sensillesa es el sumi.e,

que amb quatre pincellades(ben donades) tens la teva obra.

Moltes gracies.

Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.